Ένα προσωπικό blog γραμμένο με ''παραδοσιακό'' τρόπο μακριά απο την άνοστη αναπαραγωγή ανούσιων ειδήσεων,με διάθεση για καυστικό σχολιασμό.
Όποιος θίγεται απο τα γραφόμενα,ας πρόσεχε τις πράξεις του......

Σάββατο, 4 Δεκεμβρίου 2010

Μειώσεις τιμών στα αυτοκίνητα!



Εως 4.000 ευρώ αναμένεται να είναι το όφελος για τους υποψήφιους αγοραστές ενός μεσαίου οικογενειακού αυτοκινήτου από τις μειώσεις των φόρων που σχεδιάζει η κυβέρνηση. Ειδικότερα στο μεγαλύτερο κομμάτι της ελληνικής αγοράς, τη δημοφιλή κατηγορία των αυτοκινήτων από 1.400-1.800 κ.εκ. η μείωση των τιμών θα κυμανθεί από 400 ευρώ έως 4.000 ευρώ! Μικρότερο θα είναι το όφελος στα αυτοκίνητα πόλης (900-1.400 κ. εκ.) και υπολογίζεται από 100 ευρώ έως 400 ευρώ, ενώ σημαντικές αναμένονται και οι μειώσεις για τα ΙΧ άνω των 2.000 κ. εκ., όπου οι τιμές θα πέσουν τουλάχιστον 5.000 ευρώ.

Αυτό είναι το σχέδιο με το οποίο η κυβέρνηση θα προσπαθήσει να δώσει μια βαθιά ανάσα στην «παγωμένη» αγορά αυτοκινήτου και μέσω της ανάκαμψης των πωλήσεων των ΙΧ να αυξήσει αναλογικά και τα δημοσιονομικά έξοδα (για το 2011), που έχουν πάρει κυριολεκτικά την κατιούσα.

Εντός της ερχόμενης εβδομάδας η κυβέρνηση αναμένεται να δώσει επιτέλους το φιλί της ζωής στην τελματωμένη από την κάθετη πτώση των πωλήσεων αγορά του αυτοκινήτου. Επειτα από πολλές αναβολές και έπειτα από τη μείωση των εσόδων από την άμεση φορολόγηση των ΙΧ (από το προϋπολογισμένο 1 δισ. ευρώ, η εισροή δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 650 εκατ. ευρώ για το 2010), το έκτακτο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή θα περιλαμβάνει σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες τη μείωση του τέλους ταξινόμησης έως 50%, αλλά και την αύξηση των εργοστασιακών αξιών των ΙΧ που υπόκεινται σε φόρο πολυτελείας. Όλα φαίνονται ότι οι προσπάθειες "πάνε " να μοιάσουν λίγο τα ευρωπαϊκά πρότυπα στα καινούρια αυτοκίνητα. Κάθε καινούργιο αυτοκίνητο που εισάγεται στη χώρα μας, εκτός από τον ΦΠΑ (23%), επιβαρύνεται και με το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης (από 5-50%), αλλά και με φόρο πολυτελείας (εργοστασιακή αξία άνω των 15.000 ευρώ). Η επιβολή αυτών των φόρων κάνουν την ελληνική αγορά ίσως την πιο αυστηρή σε φορολόγηση στην Ευρώπη, ενώ αξίζει να τονιστεί ότι στις καλές εποχές, όταν οι ταξινομήσεις κυμαίνονταν από 250.000 - 300.000 ετησίως, τα έσοδα από τους φόρους για το κράτος ήταν από 1,6-2,0 δισ. ευρώ!

Με εξαίρεση τον ΦΠΑ που ισχύει με διαφοροποιημένο συντελεστή στις χώρες της Ευρώπης, το τέλος ταξινόμησης απουσιάζει από τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γαλλία που είναι και οι μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές ή είναι πολύ χαμηλό, μόλις στο 1% για αυτοκίνητα άνω των 2.000 κυβικών εκατοστών, όπως στην Ιταλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: